Opći uvjeti poslovanja
Zadnja izmjena: 25. Rujan 2024.SADRŽAJ PONUDE I OPĆI UVJETI
- Smještajni objekt Maksimilian, dalje u tekstu Maksimilian, plasira i prodaje usluge smještaja prema objavljenim informacijama, opisu, terminu i važećem cjeniku, a sukladno potvrđenoj rezervaciji/sklopljenom ugovoru, u svoje ime i za svoj račun. Kao naručitelj usluge za krajnjeg korisnika može se pojaviti agencija ili turoperator te se odredbe općih uvjeta primjenjuju i na njih kao posrednike. Slanjem upita za rezervaciju potvrđujete da ste sporazumni s Općim uvjetima poslovanja, te isto postaje pravna obaveza. Prilikom pružanja usluga Maksimilian primjenjuje pravila propisana kućnim redom, hotelijerskim i ugostiteljskim uzancama, a u skladu s važećim pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske.
REZERVACIJE SMJEŠTAJA I NAČIN PLAĆANJA
- Nakon što uputite inicijalni upit za smještaj, smatrate se potencijalnim Korisnikom usluge smještaja. Svi zapisi se vode pod imenom prve imenovane osobe (ako je fizička onda ime i prezime, a ako je pravna onda naziv tvrtke) te se ista smatra Nositeljem rezervacije.
- Nositelj rezervacije (ako je fizička osoba) mora biti stariji od 18 godina i ovlašten od drugo imenovanih da izvrši rezervaciju u ime svih osoba navedenih u upitu. Ispunjavanjem i slanjem zahtjeva za rezervaciju Nositelj rezervacije potvrđuje da je on/ona autoriziran za rezervaciju u ime svih i da se drugi s tim slažu, te da su oni isto vezani uvjetima rezervacije. Prilikom rezervacije Nositelj rezervacije dužan je dati sve podatke koje zahtijeva postupak rezervacije.
- Upit za rezervaciju smještaja se smatra otvoreni upit proslijeđen Maksimilijanu bilo kojim načinom komuniciranja u pisanom obliku ( web stranica, dopis, e-pošta i sl.). Na temelju otvorenog upita smještajni objekt Maksimilian će izvršiti predrezervaciju te će Nositelju rezervacije pisanim putem dostaviti iznos troška rezervirane usluge i uvjete poslovanja. Nositelj rezervacije je odgovoran za ispunjenje svih uvjeta poslovanja navedenih u predrezervaciji, a što se prvenstveno odnosi na uplatu depozita za podmirenje troškova rezerviranih usluga.
- Rezervacija smještaja za odgovarajući termin je valjana (stupa na snagu) samo nakon pismene potvrde od strane smještajnog objekta Maksimilian i primitka depozita specificiranog u konkretnoj ponudi, te uz poslanu potvrdu rezervacije od strane smještaja. Potvrda rezervacija se do dospijeća depozita smatra privremenima ako u ponudi nije drugačije naznačeno, a ako se kopija uplate depozita ne dostavi smještajnom objektu u zadanom vremenskom roku, ili se ne dostavi broj kreditne kartice za autorizaciju ponuda se automatski smatra kao istekla opcija.
- Nositelj rezervacije je odgovoran za sva plaćanja (depozit i ostatak računa). Ostatak računa ( razlika u odnosu na uplaćeni depozit i ukupni trošak rezerviranih usluga), Nositelj rezervacije obvezan je podmiriti najkasnije zadnji dan boravka u smještajnom objektu Maksimilian
- Na recepciji je moguće plaćanje jednokratno kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Diners Club), debitnim karticama (Maestro, Visa), gotovinom (EUR) te kripto valutama.
- Ispunjenjem uvjeta navedenih u predrezervaciji prihvaćate Opće uvjete poslovanja smještajnog objekta Maksimilian, te navedeno predstavlja formalno pravno zaključenje ugovora. Ugovor će se smatrati formalno pravno zaključenim i bez plaćanja depozita i dostave elemenata kreditne kartice za jamstvo ako je naručitelj rezervacije nakon upita dobio pismeno odobrenje i potom izvršio samo pismeno potvrđivanje rezervacije za sebe ili u svoje ime za druge. U formalno pravnom smislu odgovornost uvijek ima nositelj rezervacije i ne može svoju odgovornost prenijeti na osobe za koje je izvršio rezerviranje.
- Rezervacije se ne primaju od osoba mlađih od 18 godina. U tim slučajevima zadržavamo pravo odbijanja obrade upita za rezervacijom bez navođenja bilo kakvog razloga.
- Maksimilian zadržava pravo odbiti, otkazati ili izmijeniti rezervaciju ukoliko je došlo do zlouporabe rezervacijskog sustava ili je ista napravljena pogreškom korisnika.
- Kasni odlazak (“check-out“) je moguć samo uz prethodnu potvrdu recepcije te uz doplatu: doplata za kasni odlazak (12-18h): 70% od cijene jednog noćenja po sobi
- doplata za kasni odlazak (od 18h nadalje): 100% od cijene jednog noćenja po sobi
Napomene vezane uz postupak rezervacije:
- Molimo uzmite u obzir da se osobe od 12 i više godina smatraju odraslima te im se naplaćuje puna cijena. Prilikom rezerviranja smještaja, obvezni ste djecu stariju od 12 godina pribrojiti odraslim osobama.
- Želite li promijeniti ili otkazati napravljenu rezervaciju, izmjene možete napraviti u skladu s Uvjetima otkaza rezervacije.
SMJEŠTAJ
- Raspored smještajnih jedinica određuje recepcija. Ukoliko gost nije izričito ugovorio sobu posebnih odlika i pozicije unutar objekta, prihvatit će dodijeljenu službeno registriranu smještajnu jedinicu koja odgovara tipu sobe koju je rezervirao.
OSTALI UVJETI SMJEŠTAJA
- Prijava i ulazak u sobu (“check-in“) moguć nakon 13:00 h na dan dolaska.
- Odjava i napuštanje sobe (“check-out“) moguć do 11:00 h na dan odlaska.
- Rezervaciju držimo do 21:00 h na dan dolaska.
- Zadržavamo pravo uskraćivanja usluge boravka te ostalih usluga onim gostima čije ponašanje na bilo koji način nije u skladu s kućnim redom, koje remeti mir i dostojanstvo drugih gostiju ili osoblja, ili koje ugrožava njihovu sigurnost ili dobrobit.
- Ne primamo na smještaj osobe mlađe od 18 godina bez pratnje punoljetne osobe.
- S obzirom na postojeće razlike unutar istih tipova soba, navedene fotografije su samo ilustrativne i informativne prirode te ne moraju odgovarati stvarno rezerviranoj sobi.
TURISTIČKA PRISTOJBA
- Turistička pristojba nije uključena u navedene cijene smještaja, već se obračunava na licu mjesta.
- Odluku o visini turističke pristojbe utvrđuje Vlada Republike Hrvatske.
- Djeca do 11,99 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu dok djeca od 12 do 17,99 imaju 50% popusta.
- Turistička pristojba je izražena u EUR.
- Iznos plaćene turističke pristojbe, jasno je istaknut na računu koji se izdaje korisniku prilikom obračuna i plaćanja usluge.
CIJENE USLUGA
- Cijena usluge predstavlja iznos po broju osoba u sobi/danu kako je istaknuto u cjeniku usluga. Dodatne usluge nisu uključene u cijenu i korisnik ih dodatno plaća. Zadržavamo pravo izmijene cijena usluga u svako vrijeme.
- Korisnicima koji su uplatili depozit ili pružili prihvatljivu garanciju rezervacije jamčimo cijene koje su bile na snazi kada je rezervacija napravljena.
- Za boravke bez izvršene rezervacije vrijede cijene i uvjeti po važećem cjeniku na recepciji.
- Cijene usluga uključuju PDV.
KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
- Ponuđeni smještajni i ostali kapaciteti opisani su prema službenoj kategorizaciji Republike Hrvatske. Ne preuzimamo odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i samog objekta u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe. Ne odgovaramo u slučaju netočnih podataka od strane poslovnih partnera.
PRAVO GOSTA NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJA
- U slučaju da gost želi izmijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom).
- U slučaju da promjena rezervacije nije moguća, te ako gost zbog toga odustane od potvrđene rezervacije, ovisno o datumu prispijeća obavijesti o otkazu u smještajni objekt Maksimilian, primjenjuje se slijedeći uvjeti otkaza rezervacija
UVJETI OTKAZIVANJA REZERVACIJA ZA POJEDINAČNE DOLASKE:
- rezervacije se zadržavaju do 21 sat po srednjoeuropskom vremenu na dan dolaska.
- otkaz rezervacije do 72 sata prije početka korištenja usluge ne naplaćuje se (zadržava se uplaćena akontacija)
- za otkaz od rezervacije od 72 sata do 24 sata prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 50% od cijene smještaja (zadržava se uplaćena akontacija).
- za otkaz unutar 24 sata prije početka korištenja usluge i/ ili ako gost ne dođe ili otkaže unutar rezerviranog termina, naplaćuje se 100% iznosa ukupne cijene smještaja.
- otkazivanje rezervacija nakon prijave u sobu (skraćivanje boravka u odnosu na prvotnu rezervaciju): naplaćujemo naknadu za otkaz u iznosu od 50% vrijednosti preostalih rezerviranih i neiskorištenih dana.
- U slučaju ranijeg odlaska koji nije najavljen, naplaćuje se naknada koja uključuje sve preostale dane Vašeg boravka
UVJETI OTKAZIVANJA REZERVACIJA ZA GRUPE ( za 5 i više rezerviranih soba i /ili 10 i više gostiju)
- otkaz rezervacije do 10 dana prije početka korištenja usluge ne naplaćuje se, ako nije drugačije dogovoreno (zadržava se uplaćena akontacija)
- za otkaz od rezervacije od 10 dana do 7 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 50% od cijene smještaja (zadržava se uplaćena akontacija).
- za otkaz od rezervacije od 7 dana do 3 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 70% od cijene smještaja (zadržava se uplaćena akontacija).
- za otkaz unutar 24 sata prije početka korištenja usluge i/ ili ako gost ne dođe ili otkaže unutar rezerviranog termina, naplaćuje se 100% iznosa ukupne cijene smještaja.
- U slučaju ranijeg odlaska koji nije najavljen, naplaćuje se naknada koja uključuje sve preostale dane Vašeg boravka
Ukoliko gost u rezerviranu smještajnu jedinicu ne dođe do 21 sati na dan početka usluge, a nije prethodno obavijestio smještajni objekt Maksimilian, rezervacija se smatra otkazanom, pa se troškovi otkaza obračunavaju prema gore navedenom troškovniku. Ukoliko stvarno nastali troškovi otkaza premašuju gore navedene troškove, zadržavamo pravo naplate stvarno nastalih troškova.
PRAVO MAKSIMILIJANA NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJA
- Smještajni objekt Maksimilian zadržava pravo u svakom trenutku izmijeniti rezervaciju ili način pružanja usluga, ako se pojave okolnosti koje su izvan naše kontrole, koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili odgoditi.
- Potvrđena smještajna jedinica se može zamijeniti smještajnom jedinicom iste ili više kategorije uz zadržavanje iste cijene koja je bila važeća u vrijeme potvrde rezervacije te pravovremeno informiranje gosta o promjeni.
- U slučajevima kada zamjenski smještaj nije moguće pronaći, a rezervacija je plaćena unaprijed, smještajni objekt Maksimilian zadržava pravo otkazati rezervaciju te izvršiti povrat cjelokupno uplaćenog iznosa.
OBVEZE I ODGOVORNOST KORISNIKA USLUGE
- Korisnik usluge je obvezan posjedovati valjanu osobnu dokumentaciju potrebnu prilikom dolaska i odlaska iz Maksimilijana, poštivati carinske i druge propise RH, te se pridržavati kućnog reda i naputaka osoblja.
- Korisnik usluge je dužan prije dolaska provjeriti vizni režim između Republike Hrvatske i zemlje iz koje dolazi, te provjeriti da li je potreban kakav dodatni putni dokument za njegov ulazak i boravak u RH.
- Gost je dužan čuvati imovinu, kao i sav namještaj, uređenje, opremu i okoliš u istom stanju i uvjetima kakvi su bili na početku korištenja usluge. Za bilo koju vrstu oštećenja snosi odgovornost i za istu je dužan nadoknaditi trošak smještajnom objekt Maksimilian .
OBVEZE OBJEKTA PREMA KORISNIKU USLUGE
- Obveza smještajnog objekta Maksimilian je briga o kvaliteti pružene usluge, sukladno zakonskim propisima, pravilima struke, te općeprihvaćenim uzancama i običajima u turističko-ugostiteljskoj djelatnosti. Nastojat ćemo preuzete obveze ispunjavati u cijelosti osim ako dođe do okolnosti koje su izvan naše kontrole.
DODATNE USLUGE
- Plaćanje dodatnih usluga je po dogovoru ili važećem cjeniku. Smještajni objekt Maksimilian ne preuzima odgovornost za usluge pružene putem drugih pružatelja usluga. Ukoliko gost želi koristiti dodatne usluge, iste je potrebno unaprijed javiti na recepciji.
SIGURNOST I VRIJEDNOSTI
- Smještajni objekt Maksimilian ne odgovara za oštećenu, uništenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu iste.
- Bilo kakve dragocjenosti u sobi smještaja ostavljate na vlastitu odgovornost.
- Gubitak stvari ili krađa prijavljuje se na recepciji i nadležnoj policijskoj upravi.
ODGOVORNOST SMJEŠTAJNOG OBJEKTA MAKSIMILIAN
- Smještajni objekt Maksimilian ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju smrti, bolesti ili ozljede bilo koga u objektu, izvan pokrića police osiguranja osoba od posljedica nesretnog slučaja (nezgode), ako štetni događaj nije prouzročio smještajni objekt, odnosno njegovo osoblje krajnjom nepažnjom.
- Smještajni objekt Maksimilian nije odgovoran za gubitak, prekid ili zakašnjenje zbog bilo kakvog uzroka izvan naše kontrole uključujući ali ne ograničavajući se samo na višu silu, eksplozije, nevrijeme, požar ili nesreće, rat ili prijetnju ratom, civilne nerede, restrikcije, mjesne zakone ili bilo kakve mjere državnih ili lokalnih vlasti, štrajkove, zabrane ulaza ili druge industrijske akcije ili prekide.
- U slučajevima oslobađanja od obveze izvršenja, odgovornost smještajnog objekt Maksimilian se ograničava samo na povrat iznosa koji nam je uplaćen vezano za rezervaciju.
- Smještajni objekt Maksimilian ne snosi odgovornost za reklamaciju koja bi proizašla zbog kvara mehaničke i druge opreme u smještaju; npr.bojlera, klima uređaja, tv signala i sl. niti za prekid komunalnih usluga (struja, voda, plin i sl.)
- Smještajni objekt Maksimilian nije odgovoran za buku ili ometanje koje dolazi izvan granica posjeda objekta ili koje je van kontrole osoblja.
- Smještajni objekt Maksimilian nije odgovoran za događaje izvan naše kontrole, kao loše vrijeme, zakašnjenja drugih prijevoznika, kvar kućanskih aparata, ozljede koje nastanu nepropisnim korištenjem opreme i nepridržavanjem uputa, ako i namjerno izazvanom štetom od strane korisnika usluge smještaja.
GDPR – PRAVILA PRIVATNOSTI
- U skladu sa člankom 6. st. 1. t. c) i e) Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ, odnosno Opće uredbe o zaštiti (GDPR), osobni podaci mogu se prikupljati u zakonitu svrhu obrade i to radi poštivanja pravnih obveza voditelja obrade kao i radi izvršavanja zadaća od javnog interesa ili pri izvršavanju službene ovlasti voditelja obrade u smislu obveza na omogućavanje pristupa podacima.
- Važećim propisima Republike Hrvatske određeno je da je pružatelj usluge smještaja u ugostiteljskom objektu registriranom za pružanje usluga smještaja (odnosno turistička agencija koja je za to ovlaštena od strane pružatelja takve usluge), dužan prikupiti i u jedinstveni sustav prijave i odjave turista eVisitor unijeti sljedeće osobne podatke osobe koja koristi uslugu smještaja (gost/turist):
1. Prezime i ime
2. Mjesto, država i datum rođenja
3. Državljanstvo
4. Vrsta i broj isprave o identitetu
5. Prebivalište (boravište) i adresa
6. Datum i vrijeme dolaska, odnosno odlaska iz objekta
7. Spol
8. Temelj za oslobođenje od plaćanja turističke pristojbe odnosno za umanjenje plaćanja turističke pristojbe.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA
- U interesu je gosta da svoj prigovor pokuša riješiti odmah u odredištu. Gost je dužan surađivati s osobljem smještajnog objekta Maksimilian u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ukoliko ni nakon prigovora ne bude poboljšanja, gost mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da nije pružena na način kako je ugovoreno. Potvrdu gost mora priložiti pisanom prigovoru.
- Pisani prigovor gost je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon korištenja usluge. Ukoliko gost uloži pismeni prigovor nakon tog roka, nismo dužni takav prigovor uzeti u obzir. Smještajni objekt Maksimilian riješavat će samo one prigovore koji se nisu mogli otkloniti na licu mjesta.
- Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača, prigovori na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu se podnose u pisanom obliku na adresu: UNA obrt za ugostiteljstvo i usluge, Franjevačka 12, 31000 Osijek, Hrvatska ili elektroničkim putem na adresu:
- info@maksimilian.hr uz navođenje imena i prezimena, te kontakta za dostavu odgovora.
- Odgovor na prigovor smještajni objekt dostavlja u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora, na adresu koju je gost ostavio kao kontakt, odnosno na adresu sa koje je prigovor pristigao.
- Dok postupak rješenja traje, gost se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže bilo koje druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu gost se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.
SUDSKA NADLEŽNOST
- Svi eventualni sporovi ili nesuglasice će se nastojati riješiti mirnim putem te dogovorno na način prihvatljiv za obje strane.
- Ukoliko ne može doći do rješenja ugovaraju mjesnu nadležnost Trgovačkog suda u Osijeku.